Większa jakość zamówień - lepszy kontakt i szybsza realizacja w naszym sklepie z biżuterią srebrną!

Większa jakość zamówień - lepszy kontakt i szybsza realizacja w naszym sklepie z biżuterią srebrną!

Staramy się wsłuchiwać w Państwa oczekiwania i sugestie, dlatego przygotowaliśmy trochę zmian w naszym sklepie.

Przede wszystkim rewolucję przechodzi nasz system zamówień. Aktualnie jeżeli produktu nie ma w magazynie mogą Państwo kliknąć przy produkcie - powiadom o dostępności (wprowadzając maila jeżeli nie jest się zalogowanym w sklepie lub tylko kliknąć jeżeli mają Państwo u nas konto i są zalogowani). Jest to dla nas sygnał by uzupełnić stan magazynowy dla tego produktu, a gdy tylko się pojawi w sklepie Państwo otrzymują informację mailową o dostępności wybranych srebrnych kolczyków czy bransoletki. 

To rozwiązanie pomaga nam na lepsze zarządzanie stanem magazynowym i dla Państwa daje większe możliwości filtrowania produktów. Zmiana, która się z tym wiąże to filtrowanie dostępności produktów. Do tej pory wybierając np. pierścionki w rozmiarze “15”, system wskazywał wszystkie produkty z których 15-tka jest na stanie oraz te, które w rozmiarze 15 możemy przygotować. Sprawiało to trochę zamieszanie i nie można było wybrać produktu w trybie pilnym (np. pierścionka na prezent urodzinowy, które odbywają się za 2-3 dni). Teraz system pokaże nam wyłącznie te produkty, które będą dostępne “od ręki” i gotowe do wysyłki. Jeżeli chcieliby Państwo wybrać rozmiar, którego nie ma na stanie wybieramy opcję powiadomienia o dostępności - a produkcja dostaje informacje, by owy przygotować. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, pytania lub chcą złożyć większe zamówienie wśród których są produkty niedostępne to prosimy o kontakt na mailowy, telefoniczny lub na chacie.

Wiemy, że nie jesteśmy idealni, proces produkcyjny taki nie jest i zdarzały się nam opóźnienia w realizacji zamówień, w których kilka produktów było do przygotowania na zamówienie. Stąd chcielibyśmy poprawić się w tym zakresie by mieli Państwo z nami tylko miłe wspomnienia.

Kolejna zmiana również jest związana z poprawą jakości naszych usług. Wdrożyliśmy system sms’owy, który potwierdza przyjęcie płatności w naszym sklepie oraz informuje o wysyłce biżuterii. Dzięki temu będą Państwo mieli większą kontrolę nad zamówieniami i świadomość zachodzących procesów (np. to że środki już do nas dotarły lub to, że biżuteria została już nadana) bez sprawdzania skrzynek e-mailowych.

W aktualnej, trudnej sytuacji, która nas dotknęła, staramy się sprawnie realizować zamówienia, tak by biżuteria wybierana często na prezenty była jak najszybciej pod docelowym adresem. 

Zmiany mogą przez krótki czas wpływać na funkcjonowanie sklepu, dlatego też z góry dziękujemy za wyrozumiałość i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie z Państwa strony.

Zapraszamy do kontaktu na maila: sklep@polcaratdesign.pl



Wszystkie komentarze

    Zostaw odpowiedź